Ga voor goede afbeeldingen, zorg dat je vindbaar bent in Google en zorg dat uw website in orde is met de nieuwe GDPR maatregelen.
1. Responsive webdesign
Een goede website werkt zowel op smartphone, tablet, laptop en pc. Voordat je van start gaat met je website, controleer je best eerst of deze op verschillende media functioneert. Let vooral op:
Bron: Websites From Hell
Het gezegde gaat "Een beeld zegt meer dan duizend woorden" en dat staat als een paal boven water, nog een spreekwoord. Zorg dus dat de beelden op uw website de juiste boodschap vertellen. Hier zijn enkele tips voor uw afbeeldingen:
Helaas zoekt een potentiële klant zo niet, je moet je inleven in het gedrag van de consument. Enkele tips om jouw website hoger te laten verschijnen in de zoekresultaten van Google:
Meer weten over hoger geraken in Google? Lees hier meer
4. E-mailadressen
Je hebt een website, je hebt een mooie URL maar je gebruikt nog steeds een gmail-adres? Gebruik de naam van je website. Maak een ‘info@’ voor algemeen mailverkeer en een persoonlijk ‘uwnaam@’ voor trouwe klanten. Hieronder staat de 'flop drie' van e-mail-adressen die we vaak tegenkomen maar liever zien verdwijnen.
[email protected]
Waarschijnlijk dateert dit e-mailadres nog van voor de tijd dat het bedrijf een eigen website had. Maak een e-mailadres aan met uw eigen URL.
[email protected]
Je maakt gratis gebruik van Wordpress en dus verschijnt de naam mee in het e-mailadres. Met een maandelijkse bijdrage krijg je een volwaardige URL.
[email protected]
Je hebt een website, zorg dan ook voor een mooi e-mailadres.
Vanaf 25 mei 2018 is de GDPR-verklaring officieel van kracht gegaan. Enkele tips om je website in orde te maken.