Veel KMO's zijn niet tot weinig actief op sociale media. Een gebrek aan kennis ligt vaak aan de basis. 'Wat moet ik posten? Wanneer moet ik iets posten? Hoe vaak?', het zijn enkele vragen die we regelmatig krijgen van onze klanten en partners. Daarom kan u beroep doen op COMM.RADE om uw sociale media pagina te beheren. Is dat een goed idee? Hier zijn enkele redenen waarom uw sociale media uitbesteden een goede zet is.
U bespaart tijd
Misschien wel de belangrijkste reden waarom uw sociale media uitbesteden een goed idee is. Naast uw gewoon werk spendeert u nog eens tijd aan facturatie, bestellingen, betalingen opvolgen, etc. Komt uw Facebookpagina daar nog eens bij ... dat zijn weer extra uren. Als u uw sociale media uit handen geeft, bespaart u weer enkele uren werk.
Potentiële klanten gaan vaker online op zoek. Belangrijk is dat u actief bent op de platformen waar klanten zich bevinden. Eenmaal dat u een band heeft met klanten, zijn deze relaties te onderhouden. Heeft de klant een vraag? Dan gaat het communicatiebureau zijn best doen om deze zo goed mogelijk te beantwoorden. Wat doe je met klachten? Ook deze benadert het bureau op een gepaste wijze.
Gratis promotie
Een pagina op sociale media biedt uw bedrijf de kans om haar acties in de kijker te zetten. Bied je 20% korting aan op bepaalde producten? Laat het weten op sociale media. Heb je extra hulp nodig in het bedrijf? Post een vacature. Het voordeel is dat deze acties geen extra kosten met zich mee brengen.
Fiscaal aftrekbaar
Een groot voordeel! Als u reclame wilt maken op sociale media, is dat fiscaal aftrekbaar. Het voldoet aan volgende wettelijke voorwaarden:
Meer weten over transacties en aankopen die fiscaal aftrekbaar zijn?